Technická podpora

podpora_1_skpodpora_2

Dôležitá informácia a kontakt na podporu

Technická podpora je k dispozícii len zákazníkom, ktorí si zakúpili zariadenie od Pipl. Pri kontaktovaní je dôležité uviesť telefónne číslo, na ktoré bola objednávka.

Upozornenie: Čas spracovania vašej žiadosti závisí od správneho formulovania problému a zaťaženia technika!

Dôležité: Skôr ako nás kontaktujete, prečítajte si návod na použitie dodaný so zariadením alebo videonávod na našom kanáli Youtube (prejdite na YouTube).

Ak chcete alebo nám napíšte e-mail: sk@pipl.eu

Technická podpora k dispozícii od pondelka piatku Od 9:00 do 18:00.

Technická podpora poskytuje:

  • Poradenstvo pri inštalácii a nastavení zariadenia, ak je zariadenie pripojené v súlade s návodom na obsluhu a inštaláciu.
  • Návod na používanie zariadenia vo forme technických letákov na základe oficiálnej používateľskej príručky.
  • Poradenstvo o typických problémoch, ktoré môžu vzniknúť počas inštalácie.

Technická podpora vám nebude môcť pomôcť:

  • Nastavenie a diagnostika zariadení pomocou programov pre vzdialený prístup (Teamviewer, AmmyAdmin) alebo iných;
  • Poradenstvo sa týkajúce zariadení ktoré boli zakúpené alebo dovezené na Slovensko neoficiálnym spôsobom alebo boli zakúpené v zahraničných alebo iných internetových obchodoch.
  • Vzdialene nastavenie zariadenia prostrednícvom webového rozhrania
  • Konzultácie sa týkajúce zariadení výrobcov, ktorých produkt neni predstavený v internetovom obchode pipl.sk

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

 

šipka späť na všetky služby

Vážení zákazníci,
radi by sme vás informovali, že od 20. decembra 2025 bude náš sklad uzatvorený.
Aj počas prestávky si môžete vytvárať objednávky, expedícia začne po sviatkoch, 7. januára 2026.

Ďakujeme, že ste s nami, a želáme vám šťastné a veselé sviatky plné radosti a pokoja! ✨🎁

 

Rozumiem