Black Friday akcia! 🛍️ Zľavy až do -40 % Nepremeškajte šancu na výhodný nákup!

Technická podpora

podpora_1_skpodpora_2

Dôležitá informácia a kontakt na podporu

Technická podpora je k dispozícii len zákazníkom, ktorí si zakúpili zariadenie od Pipl. Pri kontaktovaní je dôležité uviesť telefónne číslo, na ktoré bola objednávka.

Upozornenie: Čas spracovania vašej žiadosti závisí od správneho formulovania problému a zaťaženia technika!

Dôležité: Skôr ako nás kontaktujete, prečítajte si návod na použitie dodaný so zariadením alebo videonávod na našom kanáli Youtube (prejdite na YouTube).

Ak chcete alebo nám napíšte e-mail: sk@pipl.eu

Technická podpora k dispozícii od pondelka piatku Od 9:00 do 18:00.

Technická podpora poskytuje:

  • Poradenstvo pri inštalácii a nastavení zariadenia, ak je zariadenie pripojené v súlade s návodom na obsluhu a inštaláciu.
  • Návod na používanie zariadenia vo forme technických letákov na základe oficiálnej používateľskej príručky.
  • Poradenstvo o typických problémoch, ktoré môžu vzniknúť počas inštalácie.

Technická podpora vám nebude môcť pomôcť:

  • Nastavenie a diagnostika zariadení pomocou programov pre vzdialený prístup (Teamviewer, AmmyAdmin) alebo iných;
  • Poradenstvo sa týkajúce zariadení ktoré boli zakúpené alebo dovezené na Slovensko neoficiálnym spôsobom alebo boli zakúpené v zahraničných alebo iných internetových obchodoch.
  • Vzdialene nastavenie zariadenia prostrednícvom webového rozhrania
  • Konzultácie sa týkajúce zariadení výrobcov, ktorých produkt neni predstavený v internetovom obchode pipl.sk

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

 

šipka späť na všetky služby